România are potențial part.1 – O strategie de promovare a turismului

Acest post îl fac în speranța că un investitor, guvernul, ministerul și în special oricine poate investii sau poate schimba ceva în turismul din România.
Eu am idei, dar nu am fonduri, nu am funcție, sunt doar un tânăr cu speranțe și planuri. Acum să spun ce vreau să spun:
Deci, România este ca un hotel de lux cu servicii… jalnice, dezastruase, mizere. Prin asta vreau să atrag atenția că România, este bogată din punct de vedere al potențialului turistic. Această bogăție se poate exploata ușor dar, nu la supra-preț. Atâta timp cît prețurile sunt foarte ridicate iar serviciile sunt de cea mai proastă calitate turistul se va duce la bulgar unde potențialul este mic dar serviciile sunt ieftine și ca la carte.
România are nevoie de un lanț de tabere, hoteluri, restaurante etc. cu servicii ca la carte și cu oferte irezistibile. Aici mă refer la ospătari care să servească cum trebuie, cameriste care să-ți zâmbească atunci când ceri un prosop și oferte gen 100 de euro pe 3-4-5 nopti all-inclusive. Asta constând ca în acel preț turistul să aibă cazare, 3 mese pe zi și orice produs gratis de la magazinele, barul, bufetul, cofetăria etc. restaurantului/ hotelului incluse în acei bani. Poate pare pierdere din punct de vedere financiar dar, atît timp cât ai prețul mic, ai hotelul plin, rezervări tot timpul.
De unde poți acoperi aceste cheltuieli în plus?
Simplu, din reclame, plancarde, mesaje, stickere amplasate/ oferite clienților pentru ca tu în timp ce-ți vinzi produsul să informezi clientul tău și de produsul firmelor cu care tu lucrezi.
Astfel tu vei primi de la acele firme reduceri, comisioane etc. astfel acoperându-ți cheltuirlile. România are potențial dar lipsesc oferte de exploatare. România are munte, mare, salină, câmpie, orașe medievale, peșteri, lacuri, baraje, păduri, monumente, animale pe în alte țări le poți vedea doar la ferme la noi le vezi pe deal, în curtea oamenilor, le poți atinge. România are tradiții, obiceiuri, muzică, meșteșugari, are Delta Dunării.
Mult potențial neexploatat cum trebuie, mulți bani pierduți din orgoliu poate, sau setea de îmbogățire rapidă.
Toate acestea le gândesc eu, Marinel un tânăr ce vrea un viitor în țara lui nu în a altuia.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *