Reclama care a câştigat două Grand Prix-uri la festivalul de la Cannes. România obţine pentru prima dată o astfel de distincţie

Agenţia de publicitate McCann Erickson România a câştigat, luni seară, două Grand Prix-uri la festivalul de publicitate de la Cannes, cea mai importantă competiţie de profil, pentru campania „Noul Rom”. McCann Erickson devine astfel prima agenţie din România care câştigă Grand Prix la Cannes.

Totodată, aceasta este prima dată când România obţine o astfel de distincţie la cea mai importantă competiţie de profil, potrivit adage.com.

McCann Erickson România a câştigat încă patru premii, două Gold Lion şi două Bronze Lion, potrivit paginii de Twitter a agenţiei.

Agenţia de publicitate McCann Erickson România a câştigat pentru campania „Noul Rom” Grand Prix-ul la secţiunile Direct şi Promo&Activation, unde a primit şi câte un Gold Lion. McCann a primit şi două trofee Bronze Lion la secţiunea PR.

Mai mult pe mediafax.ro


Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *