Deszapezirea se face cu jandarmeria iar CFR calatori trimite raspunsuri copy-paste la reclamatii

In acest articol vin cu o intrebare: Daca in romania deszapezirea se face cu armata, pompierii si jandarmeria, ce se face cu banii alocati firmelor contractate pentru a deszapezi drumurile? Eu inteleg ca nimeni inafara de oamenii de rand nu se astepta sa ninga iarna dar totusi dece se mai aloca bani pentru deszapezire daca aceasta se face cu militari, pompieri si jandarmi? Mai tineti minte acele imagini in care vara se prezentau tilajele de deszapezire pregatite pentru sezonul rece? Unde sunt acestea acum?

robu-utilaje-deszapezire-300x225

In plus am primit si raspuns de la CFR Calatori la reclamatia de care va spuneam aici.

Raspunsul primit este unul Standardizat cred, dat prin folosirea comenzilor copy- paste, fara a citi macar ce am scris in reclamatie.

Stimate client,

CFR Călători răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobate cu modificări prin Legea nr. 233/2002.

În urma cercetărilor efectuate şi a declaraţiei dată de personalul de tren care a deservit trenul R 3008 din data de 02.01.2014, pe relaţia Braşov ‑ Bucureşti Nord, rezultă următoarele:

În staţia Predeal, aţi solicitat o legitimaţie de călătorie pe relaţia Predeal – Breaza, motivând că nu aţi avut timp să procuraţi  legitimaţia de la casele de bilete din staţie.

In baza Regulamentului de Transport, personalul de tren a emis instrucţional un bilet de taxare în tren, staţia de cale ferată Predeal, fiind autorizată emiterii de legitimaţii de călătorie în sistem elecronic.

Regulamentul de Transport pe căile ferate din România (aprobat prin Legea nr. 110/2006 şi republicat în Monitorul Oficial nr. 838/2006), Normele Uniforme privind transporturile pe căile ferate din România (aprobate prin Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 153/2011 şi publicat în Monitorul Oficial), cât şi în Reglementările Proprii ale CFR Călători şi aNormelor Uniforme,  specifică:

·         -în Reglementări Proprii CFR Călători 039 la art.11 alin.(2)

·         39.1.(1) Pentru călătoria cu trenurile de călători aparţinând CFR Călători, legitimaţiile de călătorie se pot obţine :

·         a) prin emitere electronică, de la casele de bilete ale staţiilor de cale ferată şi agenţiilor de voiaj CFR, pentru călătoria în trafic intern cu anticipaţie de 30 zile inclusiv pentru călătoria de întoarcere sau cu anticipaţie de 60 zile în cazul grupurilor organizate de cel puţin 30 de persoane, iar pentru călătoria în trafic international cu anticipatie de 90 zile. La stabilirea termenului de anticipaţie se ia în calcul atât ziua curentă cât şi ziua plecării trenului.

·         cde la personalul de tren care deserveşte trenurile CFR Călători, astfel:

·         c.1la tarif de casă – tariful de transport la care se eliberează legitimaţii de călătorie în condiţiile prezentate la lit. a, când călătorii se urcă în tren din puncte de oprire ale trenurilor unde nu există posibilitatea procurării de legitimaţii de călătorie de la personal autorizat sau automate de vânzare, ori se urcă în tren din puncte de oprire deservite de personal autorizat (distribuitor autorizat de CFR Călători, oficiu poştal, etc.) care nu are biroul de emitere în punctul de oprire, cu condiţia solicitării acestora imediat după urcarea în tren, în caz contrar aplicându-se tariful de taxare în tren’’.

·         c.2. la tarif de taxare în tren, dacă, indiferent din ce motive, călătorul nu şi-a procurat legitimaţie de călătorie în condiţiile prezentate la lit. a şi b, cu exceptia cazurilor prevăzute la lit. c.1. Tariful de taxare în tren este superior tarifului de casă.

Faţă de cele arătate mai sus, considerăm că personalul de tren şi-a îndeplinit atribuţiile de serviciu.

                Se vor lua măsuri pentru a fi incluse în programele de control a posesorilor de legitimaţii cu menţiunea ,,Control’’ şi ,,Supracontrol’’, trenurile pe această secţie, având ca scop combaterea călătoriei frauduloase cu trenurile de călători, dar şi verificarea modului în care personalul de tren se achită de sarcinile de serviciu ce le revin.

Cu stimă,

    SNTFC „CFR Călători” SA

Compartimentul Relaţii cu Publicul

Eu ce pot sa inteleg din ce au spus ei aici? Poate faptul ca nu ii doare capul ca angajatii lor sunt corupti incepand de la femeia de servici pana la director general. Nu ai cu cine te certa, o sa incep sa ii filmez, asa poate reusesc sa le arat totusi ce angajati minunati au, majoritatea grasi, ursuji, nesimtiti si cu clase mai putine decat trenul in care isi desfasoara activitatea.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *