Cum iti poti promova afacerea in offline?

Citind acest articol pot presupune ca deja stii de o mare parte din modalitatile prin care poti promova o aface in mediul online, insa daca vrei sa diversifici strategia de marketing si doresti sa atragi clienti din toate partile, atunci trebuie acaparat cumva si publicul offline, publicul local.

Metode de promovare locala:

-Cartile de vizita nu trebuie sa lipseasca. Acestea sunt simple si eficiente, fiindca le putem lasa oricarei persoane pe care o intalnim. Cartile de vizita trebuie sa contina website-ul, un email si un numar de telefon la care putem fi contactati.

-Flyer-ele reprezinta una din cele mai ieftine metode de promovare a unei afaceri offline. Inmanarea acestora trecatorilor sau plasarea in puncte strategice in zone populate poate atrage clienti.

-Un anunt in ziarul local se poate dovedi a fi o cale de a face reclama destul de eficienta.

Inscriptionarea autovehiculului cu insemnele afacerii tale poate de asemenea sa iti aduca clienti. Sau macar sa starneasca curiozitatea printre cei ce-ti vad autovehiculul.

-Reclama la Radio este chiar mai eficienta decat cea la ziar. Doar ca este posibil ca acest tip de reclama sa fie putin mai scumpa decat cele mentionate anterior.

-Socializeaza, implica-te, fa in asa fel incat afacerea ta sa fie auzita printre oameni. Povesteste-le rudelor, prietenilor despre afacerea ta si vei ramane uimit cum vor ajunge clientii sa apeleze la tine fiindca au primit recomandari de la alte persoane.

Daca esti din Brasov si esti interesat in a-ti realiza flyere, diferite print-uri sau carti de vizita Brasov, atunci iti recomand sa apelezi la Euro Tel. Daca esti din alt oras, o cautare pe Google te va ajuta sa gasesti un centru de copiere care sa se ocupe de materialele necesare promovarii afacerii in mediul offline.

Imaginatia poate produce noi forme de advertising, insa cele enumerate mai sus sunt esentiale pentru o buna promovare. Iar cartile de vizita nu trebuie sa-ti lipseasca din portofel.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *