Cartile de vizita, unul dintre cele mai importante instrumente de marketing

Cartile de vizita sunt un important instrument de marketing. Chiar daca publicitatea online s-a dezvoltat foarte mult in ultima perioada, publicitatea offline, cea tiparita, poate avea un impact mult mai puternic asupra oamenilor.

Spre exemplu cartile de vizita pot oferi multiple informatii despre tine, in functie de designul, suportul si claritatea informatiilor oferite, pe cand,  un simplu numar de telefon, sau o adresa de mail oferite online nu pot spune foarte multe despre tine si afacerea ta.

Cartile de vizita te ajuta sa faci o prima impresie buna. Pentru aceasta trebuie sa acorzi atentie informatiilor trecute pe cartea de vizita, designului cartii de vizita, si nu in ultimul rand materialului pe care sunt printate cartile de vizita.

cartidevizita24.roIn ultimul timp, exista din ce in ce mai multe cereri pentru carti de vizita transparente, printate pe pvc transparent sau semitransparent. Acestea sunt mai scumpe, insa au o rezistenta indelungata si un impact puternic asupra celui care le primeste. Un alt tip de carti de vizita “la mare cautare” sunt cartile de vizita printate pe carton reciclat.

Foloseste hartie de calitate pentru cartile tale de vizita. Pe langa plasticul transparent si cartonul reciclat, exista o gama variata de cartoane pentru carti de vizita – texturate, sidefate, satinate, lucioase si mate. Alege-l pe cel care ti se potriveste cel mai bine.

Calitatea printului cartilor de vizita este, de asemenea, foarte important. Ce impresie o sa ii lasi unui colaborator cand ii oferi o carte de vizita cu cerneala intinsa? Cu siguranta nu una foarte buna. Atentia la detalii este foarte importanta  in relatia cu clientii si colaboratorii, iar cartile de vizita pot fi relevente in acest sens.

Ai grija ce modele de carti de vizita alegi. Acestea trebuie sa fie in concordanta cu imaginea ta si a companiei tale. De asemenea trebuie sa iti cunosti publicul la care vor ajunge, sa le intuiesti dorintele si sa adaptezi modelul in functie de ceea ce potentialii tau clienti vor sa vada. Odata ales un design, indicat este sa il pastrezi pe acela, daca in firma nu se produc schimbari majore ca rebranduirea. Acesta va fi ca semnatura ta, inspirand incredere si consecventa.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *