Bilomacforte

Cum sa-ti imbunatatesti memoria? Top 10 metode!

Imbunatatirea memoriei este un scop pentru foarte multi oameni care isi doresc sa aiba o viata sanatoasa pentru o perioada cat mai lunga de timp. Majoritatea metodelor oferite pot implica un anumit efort, insa urmatoarea lista include cele mai bune si usoare strategii ce te pot ajuta sa iti imbunatatesti memoria. Certificate de oameni de stiinta!

  1. Guma de mestecat – guma poate contribui la imbunatatirea concentratiei asupra unei anumite sarcini. Iar daca guma de mestecat nu este preferata ta o poti inlocui cu comprimate masticabile de Ginkgo Bilboa. Acest complex include fier, magneziu si Ginkgo Siberian, avand puterea de a imbunatati circulatia cerebrala si de a spori cantitatea de oxigen trimisa spre tesuturi. Astfel celulele nervoase sunt protejate, corpul isi mareste rezistenta la stres, organismul are o imunitate mai buna iar magneziul ajuta la o buna functionare a sistemului muscular si nervos.
  2. Strange pumnul mainii drepte –confrom specialistilor daca strangi mana dreapta in pumn atunci cand studiezi iti poti imbunatati memoria. Cercetatorii de la Montclair State University au analizat maniera in care creierul este influentat de miscarile corpului. Rezultatele au descoperit ca cea mai buna combinatie este inclestarea mainii drepte inainte de a memora ceva si formarea pumnului in mana stanga (elementele invatate sunt amintite mai usor).
  3. Plimba-te – pierderile de memorie apar in special in cazul persoanelor mai in varsta. De aceea este indicat sa facem plimbari lungi de pana la 10 kilometri pentru a mentine buna functionare a memoriei.
  4. Facebook ajuta – un studiu recent a demonstrat ca oamenii retin mai usor postarile de pe Facebook. De ce? Pentru ca acestea sunt scrise intr-un limbaj usor, natural si spontan. Deci, sunt mai simplu de memorat!
  5. Rozmarin – mirosul de ulei de rozmarin are capacitatea de a imbunatati memoria daca e folosit pe o perioada indelungata. Un studiu realizat in anul 2014 a demonstrat ca cei care au stat o perioada intr-o camera parfumata cu miros de rozmarin au inregistrat rezultate mai bune la testele de memorie.
  6. Scapa de kilograme- atunci cand tinzi sa acumulezi cateva kilograme in plus, apar si problemele de memorie. Asa ca daca elimini din kilograme poti restaura cu succes si functiile cognitive.
  7. Lasa-te de fumat – la fel ca si slabitul, renuntarea la fumat poate avea beneficii importante asupra memoriei. Toata lumea stie ca fumatul afecteaza grav memoria insa atunci cand se renunta la acest obicei, functiile cognitive incep sa se imbunatateasca.
  8. Autosugestia – daca iti vei spune mereu ca memoria ta va slabi pe masura ce timpul trece sunt sanse mari sa se intample asa. Autosugestia este foarte importanta, astfel ca daca unor persoane in varsta li se va sugera ca isi vor pierde memoria pe masura ce vor imbatrani, probabilitatea ca acest lucru sa se intample cu adevarat creste.
  9. Dormi – somnul imbunatateste memoria. De ce? Pentru ca in timp ce dormi, creierul este ocupat si lucreaza si la memorie. Totodata, somnul intareste si restructureaza amintirile. Astfel cei care viseaza lucruri cu o insemnatate deosebita pentru ei, au sanse mari de a-si aminti aceste evenimente.
  10. Bucura-te de liniste! – creierul functioneaza chiar daca suntem inactivi. De aceea momentele de liniste contribuie la consolidarea amintirilor si imbunatatirea memoriei. Asa ca, lasa calculatorul si enjoy the silence!

Se pot folosi si unele produse farmaceutice, care imbunatatesc functionarea normala a sistemului nervos. Acestea sunt suplimente alimentare, care ajuta metabolismul organismului, iar administrarea indelungata este benefica. Spre exexmplu, bilomag forte contine fier, magneziu precum si un extract de Ginkgo biloba, fiind astfel un produs deosebit de eficient.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *